Spis treści
Dom od Karla Lagerfelda, a może apartament od Versace?
Tego typu nieruchomości powstają w kooperacji deweloperów z największymi markami świata. Właściciele płacą więcej nie tylko za prestiżowy adres, ale także za wyjątkowe usługi, wygodne zarządzanie nieruchomością oraz pewność, że wartość inwestycji będzie rosła. Nabywcy takich mieszkań i domów są zazwyczaj skłonni zapłacić za nie cenę o 25 do 35 proc. wyższą w porównaniu z nieruchomością „niemarkową”– wynika z „Raportu dotyczącego markowych rezydencji” przeprowadzonego przez ekspertów Knight Frank.
– Branded Residences cieszą się rosnącą popularnością, zwłaszcza wśród miłośników mody, luksusowych samochodów i wysokiej jakości usług. Kupujących przyciąga nie tylko prestiż, ale i lojalność wobec konkretnej marki. Mieszkanie w takiej nieruchomości to symbol statusu i gwarancja wzrostu wartości, a deweloperzy oferują najwyższy poziom obsługi, co jest kluczowe dla inwestorów szukających adresu premium – mówi Tatiana Pękala, właścicielka Dream Property Marbella.

Pierwsza rezydencja tego typu powstała w 1927 roku w nowojorskim hotelu Sherry-Netherland. Choć przez lata trend rozwijał się stopniowo, dziś przeżywa prawdziwy boom – szczególnie w Europie, a najbardziej pożądaną lokalizacją stała się słoneczna Hiszpania.
Costa del Sol – to nowy symbol luksusu
Marbella od dawna przyciąga światowe elity, a Branded Residences podnoszą prestiż regionu na nowy poziom. Coraz więcej ekskluzywnych marek, takich jak Fendi Casa, Karl Lagerfeld, Versace, Elie Saab, Dolce & Gabbana czy Lamborghini, angażuje się w tworzenie luksusowych apartamentów i osiedli na Costa del Sol.

Niektóre marki współpracują z deweloperami, projektując wnętrza i architekturę, inne dodają dodatkowe usługi, jak prywatna obsługa konsjerża. Dzięki temu mieszkańcy nie tylko żyją w otoczeniu projektowanym przez ikony luksusu, ale także korzystają z wyjątkowych udogodnień.
Kto na tym zyskuje? Marka, deweloper i nabywca
Luksusowe nieruchomości opatrzone kultowym logo to układ, w którym każdy wygrywa. Marka zyskuje prestiż i większą rozpoznawalność, deweloper sprzedaje mieszkania po wyższej cenie, a nabywcy otrzymują inwestycję o wysokiej wartości. Ich właściciele mogą liczyć na wzrost wartości nieruchomości, wysokie stawki wynajmu i prestiż związany z mieszkaniem w wyjątkowym miejscu. To także poczucie bezpieczeństwa inwestycji i możliwość życia w otoczeniu luksusu. Deweloperzy przyciągają bardziej wymagających klientów i mogą zaoferować droższe, lepiej sprzedające się mieszkania. Z kolei marka nie tylko buduje swój wizerunek, ale też zyskuje lojalność klientów, którzy chcą otaczać się jej stylem na co dzień.
Branded Residences to trend, który w najbliższych latach będzie się tylko umacniał, przyciągając zarówno inwestorów, jak i osoby szukające wyjątkowego miejsca do życia.
Źródło: Dream Property Marbella
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź RegioDom codziennie. Obserwuj RegioDom.pl!