
Kładka pieszo-rowerowa w Warszawie
Kładka pieszo-rowerowa w Warszawie łączy Powiśle z Pragą, umożliwiając wygodne przejście i przejazd nad Wisłą bez udziału ruchu samochodowego. Otwarta w 2024 roku, jest najdłuższą tego typu konstrukcją w Polsce, liczy 452 metry długości.

Kolejowy most zwodzony nad Regalicą
Jego stalowa konstrukcja o długości 185 metrów, z przęsłem podnoszonym pionowo w celu umożliwienia żeglugi. Mechanizm podnoszenia oparty jest na dwóch masywnych pylonach z przeciwwagami, które pozwalają na sprawne i szybkie otwieranie mostu dla ruchu wodnego.

Most Siekierkowski w Warszawie
Smukłe pylony i pomarańczowe liny sprawiają, że trudno go pomylić z jakąkolwiek inną przeprawą w stolicy. To nowoczesny most, który nie tylko łączy dwa brzegi Wisły, ale i wpisuje się w miejską panoramę i ułatwia ruch tranzytowy.

Dłuższy z dwóch Mostów Berdychowskich nad Wartą w Poznaniu
Ma około 170 metrów długości i służy pieszym oraz rowerzystom, łącząc Śródkę z Politechniką Poznańską. Jego lekka stalowa konstrukcja łukowa została zaprojektowana tak, by harmonijnie wpisać się w nadrzeczny krajobraz i nie dominować nad otoczeniem.